Recenzie Biblia pierduta scrisa de "cornelia.popa"

Recenzie Biblia pierduta scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Biblia pierduta 33.33 lei *
Biblia pierduta 36.1 lei *

Numele cartii: Biblia pierduta
Autor (i): Igor Bergler
cornelia.popa cornelia.popa pe 2016-04-15 07:06:36 Rating:

Charles Baker a moștenit de la bunicul său pasiunea de-a colecționa fel și fel de obiecte, majoritate rare și semnificative, totodată și spiritul de aventură, de a desluși mistere. Profesor renumit la Princeton și recunoscut de mulți pentru lucrările scrise despre descoperirile sale, nu credea că o călătorie în România pentru a susține o conferință de istorie medievală îi poate întoarce viața cu susul în jos, însă s-a întâmplat.

De când a sosit în Sighișoara, o mulțime de evenimente ciudate încep să aibă loc, printre care trei crime ce ridică multe semne de întrebare și dau bătăi de cap autorităților. Întrucât la locul crimelor politiștii găsesc cartea de vizită a profesorului, par ca acestea să aibă legătură cu el. Deși Baker susține că habar nu are ce se întâmplă și că nu are nimic de-a face cu cele întâmplate, știe că adevăratul motivul al venirii sale în România s-ar putea să fi provocat astfel de probleme, însă decide să păstreze secretul până pune cap la cap toate detaliile.

Bunicul său a căutat ani de zile o sabie celebră pentru a-și mări colecția, mai exact este vorba de o sabie ce a aparținut domnitorului Vlad Țepeș. Charles, după multiple cercetări, află o pistă pentru a intra în posesia ei și încearcă să-i îndeplinească dorința bunicului, dar și a lui, însă sub motivul conferinței, pentru a nu ridica suspiciuni și a se putea desfășura în voie.

Existența unei organizații secrete ce conduce lumea este pusă în discuție de câțiva ani buni, însă niciodată nu s-au aflat informații concrete, asta nu înseamnă că nu există, desigur că da. E suficient să analizăm la rece ce se întâmplă în lumea întreagă și putem observa cu ușurință că toate par a fi puse la cale de cineva. Acel cineva nu pare a fi de acord cu faptul Charles ar putea găsi sabia lui Țepes, pentru că odată cu asta e posibil că profesorul să descopere ceva mai de preț și care ar putea distruge organizația ce conduce lumea. Ce-ar putea fi? E vorba de-o ediție specială a Bibliei, o ediție special comandată de Vlad Țepeș, una în care acesta ar fi adăugat niște informații secrete și de interes general, care ar putea schimba lumea dacă s-ar descoperi și s-ar face cunoscute populației.

Charles este ajutat de Christa, o polițistă de la Interpol ce este desemnată pentru astfel de cazuri, pentru a reuși să dezlege misterele și a găsi sabia și Biblia pierdută. Împreună au de trecut peste multe obstacole și cadavre, de traversat multe granițe și de descifrat indicii pentru a reuși să găsească cele două obiecte.

Scriitorul știe când și cum să schimbe firul povești, astfel încât cititorul să nu poată bănui ce urmează să se întâmple. Cum cartea e plină de ghicitori pe care cei doi trebuie să le deslușească, rămâne să aflați voi dacă Baker mai adaugă o sabie la colecție și în mâinile cui ajunge Biblia. E o aventură la care trebuie să luați parte!