Recenzie Încă o dorință scrisa de "buciuradu"

Recenzie Încă o dorință scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Numele cartii: Încă o dorință
Autor (i): Andres
buciuradu buciuradu pe 2015-04-13 09:41:15 Rating:

Intr-o perioada in care sunt atras mai mult de literatura clasica, am gasit "Inca o dorinta" asemeni unui popas intr-o poienita langa un izvor.
Am gasit cartea pe un grup de pe facebook si recunosc ca ceea ce m-a atras sa o cumpar a fost scopul caritabil. Rasfoind pagina de facebook a cartii am dat un pic inapoi, gandind ca nu m-am nascut de genul potrivit pentru a citi cartea.
Intr-un final, trecand peste toate acestea am inceput lectura. Insetarea se accentua cu fiecare pagina pe care o citeam. Am citit-o repede, poate prea repede.
Cartea prezinta povestea Anei. Un personaj pe care il regasim parca atat de des in zilele noastre. Ana este angajata pe care si-ar dori-o orice companie. Dedicata trup si suflet muncii, ajunge in punctul in care isi doreste o vacanta. Nu se multumeste cu cateva zile, vrea o luna. Nu ii este aprobata, asa incat isi da demisia. Isi anunta prietenele si pleaca in Bora Bora.
In acest punct incep aventurile Anei. Il intalneste pe Brian, care insa dispare la fel de repede cum a aparut. Intoarsa acasa are un nou job, caruia se dedica cu aceeasi pasiune. Reaparitia lui Brian marcheaza inceputul celei mai negre perioade pentru Ana. In urma unei cazaturi ajunge la spital, afla ca a pierdut sarcina, afla ca era insarcinata cu Brian, iar in drumul de la spital spre casa masina in care mergea impreuna cu Brian este implicata intr-un accident. Brian moare, lasand in memoria Anei chipul sau neinsufletit ramas blocat in masina.
Viata insa merge mai departe. Ajutata de prietenele ei, revine incet la viata obisnuita si speranta reapare, Dupa o perioada in care fericirea ei este data de fericirea celor pe care ii cupleaza, il rolul de cupidon avand un succes remarcabil, ajunge sa fie din nou fericita in bratele lui Victor (rolul lui Cupidon in cazul ei a fost lui de Giulia). Povestea este cu happy end. Imi vine in minte un citat din Contele de Monte Cristo: "nu exista nici fericire, nici nenorocire pe lumea aceasta. Exista comparatia unei stari cu alta. Atata tot. Numai cel care a incercat nefericirea extrema e capabil sa resimta fericirea extrema." Ana a ajuns in final sa simta fericirea extrema.
Recomand cu tot dragul cartea, in primul rand pentru ca este o lectura in care fiecare dintre noi ne identificam la un moment dat, iar in al doilea rand pentru scopul caritabil. Cumparand cartea suntem si noi parte la misiunea aceasta.