Recenzie Încă o dorință scrisa de "Gavrilut Roxana"

Recenzie Încă o dorință scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Numele cartii: Încă o dorință
Autor (i): Andres
Gavrilut Roxana Gavrilut Roxana pe 2014-08-02 15:17:09 Rating:

Pe Andreea am cunoscut-o, pot spune că am cunoscut-o, datorită cuvintelor ei. O cunosc pentru Încă o dorinţă, pentru misiunea ei. Dacă citiţi cartea şi vă gândiţi la autoare veţi auzi valurile mării, liniştea unui loc ascuns, zgomotul aripilor fluturilor. Acum, aceste insecte au căpătat o importanţă enormă pentru mine; fluturii au fost martori la fericirea şi suferinţa Anei, protagonista romanului.Te cucereşte din prima clipă, te prinde şi nu o mai poţi lăsa din mănă, pentru că te îndrăgosteşti instantaneu de cineva. ’’S-a jucat’’ cu sentimentele şi lacrimile mele, pentru că am plâns, mi-a părut rău, îmi era ciudă pentru ceea ce se întâmpla. Asta e avantajul unui scriitor şi dezavantajul cititorului; primul crează ce vrea cum vrea, iar al doilea suportă realitatea ficţiunii.

Încă din primele pagini ştiam că o voi termina repede, autoarea nu mă putea dezamăgi. Şi paginile curgeau, curgeau, eu le lecturam cu poftă, ca un copil flămând ce găseşte un colţ de pâine după multe zile. Aşa eram eu, înfometată de dorinţele Anei, de întrebările retorice ce i se învârteau prin minte, nedându-i pace. Ultimele 15 pagini au fost un calvar din cauză că se termina povestea de care eram îndrăgostită. Îmi spuneam…’’Citeşte încet, Roxana, citeşte cât de încet poţi. Nu trebuie să se termine. Încearcă, e pentru binele tău!’’ ’’Dar nu pot, trebuie să o termin, vreau să-i aflu finalul, vreau să fiu fericită.’’ Şi am fost cât se poate de fericită.

Cartea are un final deschis. Sper astfel că Andres (autoarea) va scrie şi un al doilea volum.

Despre carte:

E o carte uşoară, care te va face să te gândeşti la dorinţele tale, rostite sau nerostite, la dorinţe pentru tine sau la dorinţe pentru prietenii tăi. Ana Casian împreună cu prietenele ei ne învaţă nişte lucruri esenţiale pe care să le urmăm, căci nu vor da greş. Dragostea pluteşte în aer, orgoliul şi iubirea sunt părţi ale vieţii. Viaţa fără iubire e în van, dar fără orgoliu iubirea domină, iubirea rămâne, e eternizată.
Moartea unui copil nenăscut, a iubitului, pierderea şi regăsirea unei alte persoane dragi sunt bucăţele ale unui tot unitar numit destin.

’’În urmă cu șase ani a început o poveste. Nu știu unde s-au dus anii. Parcă ieri publicam primul aricol dintr-o serie de zece și care, în următoarele șase luni, aveau să ajungă la douăzeci. Am pornit cu o idee, aceea de a scrie în fiecare duminică un articol care să fie citit de fete la început de săptămână. Andrei Sava, prietenul împreună cu care am desenat aceasta idee, i-a spus <<primul roman chick-lit online.>>’’ (autoarea)

Citate:

’’Îţi dădea seama că stă cu gura deschisă ţi totuşi nu putea să-şi apropie buzele, uimirea era mult prea mare. Era în paradis! Şi încerca să-şi stăvilească mirarea pentru că urma să fie cazată, aşa cum ea singură-şi alesese, într-un bungalow de pe apă.Asta ca să fie cu-adevărat de vis.’’ (pagina 14)

’’Este locul în care, dacă nu iubeşti deja, îţi doreşti să iubeşti, începi să iubeşti.’’( pagina 14)

’’Ar fi vrut să doarmă. Ar fi vrut să închidă ochii şi să se trezească în patul ei de-acasă. Niciodată nu i-au plăcut drumurile de întoarcere, despărţirea de zilele perfecte de vacanţă. Acum era şi mai greu. Se despărţise de el, de bărbatul din vis, cu ochii cenuşii, bărbatul care-i smulsese, fără să-şi dea seama, acel preţios <<te iubesc.>> Se despărţise de mare, martorul mut al iubirii lor de vis.’’ (pagina 30)

’’Îi plăcea mult când îl găsea culcat în papucii în formă de vacă.’’ (pagina 81)

’’Lacrimi nu mai avea, însă plângea cerul în locul ei.’’ (pagina 110)

Cartea poate fi comandată de pe site, apăsând aici.