Recenzie Ben hur scrisa de "Adelydda"

Recenzie Ben hur scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Ben hur 20.5 lei *
Ben hur 24 lei *
Ben hur 25 lei *
Ben hur 31.99 lei *

Numele cartii: Ben hur
Autor (i): Lew Wallace
Adelydda Adelydda pe 2014-05-10 17:50:42 Rating:

Personajul principal se numeste Iuda Ben-Hur si traieste in Ierusalim la inceputul secolului I. Prietenul sau Messala este trimis la comanda legiunilor romane si devenind dusman cu Ben-Hur, familia celui din urma este inchisa intr-o celula pentru leprosi, iar Iuda este trimis la galere pe viata. Cartea este foarte emotionata, cuprinde foarte multe detalii, dar substratul sau este unul profund si remarcabil…

„Intențiile lui Dumnezeu ne sunt întotdeauna străine, dar nu mai mult decât mijloacele prin care sunt ele înfăptuite.”

„Sufletul n-are praf și nici vreun lucru grosolan; el trebuie să fie mai fin decât aerul, mai impalpabil decât lumina, mai pur ca esența – este viața în puritate absolută… N-are rost să vorbesc cu tine despre lucruri de prisos, cum ar fi forma sufletului, sau unde sălășluiește, sau dacă bea și mănâncă, sau dacă are aripi; căci nu știu nimic din toate acestea. Nu. Este mai potrivit să ne încredem în Dumnezeu. Frumusețea din lumea asta vine toată din mâna Lui, grăind despre perfecțiunea gustului. El este Creatorul tuturor formelor; El îmbracă crinul; El colorează trandafirul, El picură boaba de rouă. El face muzica naturii. El a alcătuit lumea asta cu tot ce e în ea, și de aceea, încrezător ca un copil, las în seama Lui să alcătuiască și Sufletul meu.”

„Acele vizite îl învățaseră că forța ținea mai mult de calitatea decât de cantitatea mușchilor, iar superioritatea în permanență cerea, pe lângă forță, și o anumită minte.”

“Eu sunt un orb, care am venit să luminez calea la alţi orbi.”