Recenzie Panza de paianjen scrisa de "Adelydda"

Recenzie Panza de paianjen scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Panza de paianjen 8.34 lei *
Panza de paianjen 14 lei *
Panza de paianjen 20 lei *
Panza de paianjen 32.3 lei *
Panza de paianjen 40 lei *

Numele cartii: Panza de paianjen
Autor (i): Cella Serghi
Adelydda Adelydda pe 2014-04-27 10:30:57 Rating:

O carte frumoasa, interesanta si usor de citit. Am citit-o acum cateva luni, gandindu-ma ca va fi o experienta inedita momentul cand voi parcurge aceasta carte. Si nu m-am inselat catusi de putin. Mi-a placut, am trait alaturi de Diana Slavu, am plans alaturi de ea sau am iubit aceleasi chipuri ca ea. Am gasit un personaj indragostit de apa marii, de lumina soarelui si indragostit de viata. In ciudata dramelor prin care trece, a dovedit ca este puternica si demna de numele de eroina a romanului.
Renunta la viata sa din cauza conditiilor mizere in care traieste, visand mereu la implinirea prin iubire, cautandu-si idealul in iubire. Mai frumos de atat nu cred ca a scris vreo scriitoare romanca, iar eu cred ca este nevoie de imaginatie si de un suflet bogat si plin de iubire pentru a da viata unei asemenea carti care abunda in descrieri frumoase si pretioase pentru un cititor in serie. Diana este de o feminitate deosebita, o fata care lupta pentru supravietuire intr-o societate vitrega, intr-un univers care nu are nimic bun de oferit. De aceea, in ochii mei cel putin, a prins viata ideea ca cel mai important este sa visam si sa credem in ceea ce vrem sa realizam.
Recomand cartea tuturor.