Recenzie Al 8-lea kreisset scrisa de "Violeta"

Recenzie Al 8-lea kreisset scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Numele cartii: Al 8-lea kreisset
Autor (i): Violeta Balan
Violeta Violeta pe 2013-03-14 21:19:19 Rating:

Al 8-lea Kreisset este un ținut din România. Este cea de-a 8-a regiune din lume care se alătură noului stat NOM (Noua Ordine Mondială), format din zone pe care diferite țări, aflate în pragul falimentului datorită crizei economice, au ales să le vândă. Aflată în aceeași situație, România, decide și ea să vândă teritoriul dintre Dunăre și Marea Neagră, în speranța unei salvări economice. Oamenii din Kreiss-ul 8 se trezesc dintr-o dată într-o altă lume. O lume în care copiilor le sunt testate capacitățile intelectuale, în care adulții muncesc enorm de mult,în care comunicarea este permisă doar celor care fac parte din conducerea ținutului. Li se promite un viitor luminos construit pe un prezent întunecat. Alesia, eroina principală, aparent, este favorizată de soartă datorită frumuseții, fiind aleasă să reprezinte Kreiss-ul 8 în fața întregii lumi. Dar echilibrul ei este zdruncinat datorită despărțirii brutale de fratele Victor și iubitul Andrei. Deși încearcă să se opună prin toate mijloacele acestei lumi
care schimbă imagini și mentalități, va avea surpriza să descopere că uneori dragostea nu este suficientă.
Vasile Mihalache spunea ” Al 8-lea kreisset este un roman în care primează distopia, dar nu o distopie așa cum ne-am aștepta, ci despre o lume posibilă chiar de mâine. ”