Recenzie Orasul borcanelor scrisa de "andreeatoma"

Recenzie Orasul borcanelor scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Orasul borcanelor 20 lei *
Orasul borcanelor 35 lei *

Numele cartii: Orasul borcanelor
Autor (i): Arnaldur Indridason
andreeatoma andreeatoma pe 2011-06-28 09:54:33 Rating:

Un thriller politist complicat...complex...crima ce declanseaza investigatia are o motivatie ale carei radacini sunt infipte adanc in trecutul victimei...atat de adanc, incat munca investigatorilor este intensa si complicata, ajungand sa rascoleasca suferinte acoperite de negura timpului...Pornind de la indiciile bizare descoperite la locul crimei, ei pornesc intr-o ancheta dificila, scormonind in pantecele trecutului, facand uz de logica si de intuitie, abordand metode ce par la fel de bizare ca indiciile de la care au pornit. Decese misterioase petrecute cu mult timp in urma, secrete bine ascunse, toate reusesc sa atraga cititorul in misiunea de descoperire a adevarului. E o carte captivanta, actiunea ei te prinde, ca in orice carte bantuita de mistere...am descoperit si aici atmosfera din tarile nordice, insa de data asta stilul mi s-a parut destul de rece, poate si din cauza ploii ce insoteste evenimentele. Autorul acorda atentie si dramei personale a detectivului principal, umanizandu-l, in ciuda firii sale destul de glaciare. Am citit cartea foarte repede, nu e o capodopera stilistica, nu te impiedici de metafore la tot pasul, punctul forte al sau fiind firul actiunii care este, incontestabil, foarte captivant. Deci, eu zic ca merita citita.