Recenzie Alergătorul fericit scrisa de "Patricia Lidia"

Recenzie Alergătorul fericit scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Alergătorul fericit 69 lei *
Alergătorul fericit 69 lei *

Numele cartii: Alergătorul fericit
Autor (i): David Roche, Megan Roche
Patricia Lidia Patricia Lidia pe 2019-10-17 14:10:24 Rating:

Nu am o personalitate sportivă. De fapt, nu mai sunt sportivă. În liceu, stăteam cu orele în sala de fitness. Însă niciodată nu am fost adepta alergatului. Mereu râdeam că mă pun să alerg doar dacă mă fugărește vreun tip nașpa sau fugăresc vreun tip mișto. Dar asta nu înseamnă că nu admir oamenii care aleargă și fac asta pentru a-și depăși limitele umane.

Ce carte faină! Pe mine m-a convins să mă apuc de alergat, încet, treptat, pentru a-mi crește rezistența la mișcare, și să renunț la mașină măcar în deplasările fără oră fixă. Este o lectură ușoară și are un echilibru destul de bun teorie/știință vs exemple practice/anecdote, deși pe alocuri sunt unele exemple puțin forțate din cultura pop, care par a fi incluse doar pentru partea de entertainment.

Aceasta este prima carte despre antrenamente sportive care începe cu motivul pentru care alegi să alergi și demonstrează că poți atinge obiective minunate atunci când ești bun cu tine în primul rând, când îți acorzi valoarea pe care o meriți. Apoi prezintă un plan gestionabil care te ajută să incluzi alergatul în viața ta pe termen lung. Majoritatea cărților, broșurilor și antrenorilor uită de motivație, bucurie și dragostea pentru alergat și oferă doar planuri potrivite numai pentru roboței. Astfel că prima jumătate a cărții se concentrează pe gândirea unui alergător fericit, concentrându-se pe motivația intrinsecă, găsindu-ți propriul „de ce”, obiectivele proprii și are și o secțiune excelentă asupra sănătății mintale. Dacă însă căutați planuri detaliate de antrenamente, veți fi dezamăgiți. A doua jumătate a cărții se concentrează pe partea de antrenament, dar oferă doar exemple scurte de planuri pe care le-au folosit în lucrul cu sportivii și care i-au transformat total pe atleți. Pentru cei care își doresc informații specifice, suplimentare, autorii oferă și recomandări de cărți.

Luați cartea pentru glume, citiți-o pentru sfaturile care vă vor schimba! În carte apare și un câine care vorbește, așa că trebuie să o cumpărați!