Recenzie Lampa fermecata. Exercitii spirituale scrisa de "cornelia.popa"

Recenzie Lampa fermecata. Exercitii spirituale scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Lampa fermecata. Exercitii spirituale 19.99 lei *
Lampa fermecata. Exercitii spirituale 21 lei *

Numele cartii: Lampa fermecata. Exercitii spirituale
Autor (i): Ramon del Valle-Inclan
cornelia.popa cornelia.popa pe 2018-02-16 08:54:09 Rating:

Viața simplă aduce multe împliniri sufletești. Ți-e gândul mai liber și inima mai ușoară atunci când nu ți le complici cu greutățile vieții. E simplu să ajungi la un astfel de echilibru interior? Nu, chiar deloc, însă nici imposibil nu e. Ramon del Valle-Inclan a găsit soluția și ne-o dezvăluie, rămâne doar să vedem cum putem face pentru a o implementa și în viața noastră.

Autorul spaniol consideră că putem ajunge la echilibru interior doar conectându-ne și fiind una cu natura. Deschizându-ne ochii sufletului vom putea aprecia tot ce e în jurul nostru mai sincer decât am făcut-o până acum. Ramon del Valle-Inclan ne îndeamnă la meditație. Aceasta face ca duhul din lampă să iasă și echilibrul nostru să se împlinească. Să privim atent la toate câte sunt în jurul nostru și să apreciem totul la adevărata sa valoare, să vedem dincolo de suprafață, să scotocim până în profunzimi și să sustragem esențialul. Doar acela ne va face sufletul mai ușor și privirea mai clară.

Altfel ne vom raporta la cele de zi cu zi după ce vom stabili o legătură profundă cu natura. Bucuria ce se naște din înțelegerea lucrurilor mărunte dă sufletului o stare de liniște și mulțumire. Să nu înțelegeți greșit, nu trebuie să procedați și să duceți totul la extreme, nu. Conexiunea nu se face dintr-o dată, ci cu pași mici. E suficient să analizați o floare, să priviți cerul mai des, să vă bucurați de ploaia ce vă udă, să admirați stelele, etc.

Poate părea puțin absurd, însă nu e deloc. Aceste aspecte chiar ajută. Ți s-a îmtâmplat să te simți mai liber și liniștit după ce privești cerul? Mie mi se întâmplă mereu. Așa-i că florile te înveselesc și îți dau o stare de bine? Imaginează-ți cum ar fi ca aceste stări să dureze mai mult. Se poate. Trebuie doar să ne facem timp să privim și să iubim natura, să o lăsăm să ne cuprindă cu totul. După totul va fi mai ușor. Problemele din viața noastră nu se vor rezolva de la sine, nu vor dispărea, însă noi vom putea face față mai ușor, ne vom raporta altfel la ele și vom găsi soluții mai repede având mintea liberă și ochii sufletului deschiși.