Recenzie Avertisment scrisa de "Bianca M. Calin"

Recenzie Avertisment scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Avertisment 25.9 lei *

Numele cartii: Avertisment
Autor (i): Renée Knight
Bianca M. Calin Bianca M. Calin pe 2017-04-27 15:02:05 Rating:

”Avertisment” este un roman thriller cu o premiză încântătoare. Catherine găsește pe noptieră o carte despre care nu știe cum a ajuns la ea. Problema cea mai mare este, totuși, că acțiunea din carte relatează unul dintre cele mai întunecate momente din viața ei de care nu vrea să își aducă aminte și care ar putea să îi distrugă întreaga viață. Cititorul este martor la încercarea ei de a face față nu numai sentimentelor din trecut, ci și repercursiunilor minciunilor pe care le-a spus.

Mi s-a părut extrem de interesantă ideea unei cărți în care personajul principal să fii chiar tu, iar faptul că romanul face parte din genul thriller a fost încă un motiv pentru care să îl citesc. Bineînțeles, mi-a plăcut mult. Este o carte originală, destul de bine scrisă, cu personaje reale și o poveste tristă. Suspansul m-a captivat încă de la prima pagină, iar scrisul ușor al autoarei m-a ajutat să citesc cartea în doar două zile. Aș cataloga romanul lui Knight drept unul perfect pentru o zi de duminică liniștită, în care ai nevoie de o poveste care să te facă să uiți de lumea din jurul tău.

Cel mai mult am apreciat personajele create de Knight. Rar mi se întâmplă să întâlnesc personaje atât de bine create, care nu numai că sunt reale, dar au voci foarte distincte și se potrivesc perfect cu scenariul cărții. Am fost impresionată de vocea lui Stephen, din care am putut înțelege personalitatea, sentimentele și trăirile lui. De asemenea, Catherine a fost un personaj fascinant, cu care am avut o relație destul de ciudată. La început, am simpatizat-o, apoi mi-a devenit de-a dreptul antipatică, ca mai apoi să îmi dau seama că nu merită tot ce i se întâmplă. Deși toate personajele sunt bine conturate, Stephen și Catherine s-au jucat cel mai tare cu mintea mea și m-au făcut să nu fiu niciodată sigură în cine să mă încred și în cine nu.

Povestea este emoționantă, originală și foarte captivantă. Încă de la primele capitole am știut că în spatele aparentei greșeli a lui Catherine se ascunde ceva mai întunecat, însă cartea nu m-a lăsat să îmi dau seama despre ce este vorba. Cu destul de multe întorsături de situație imprevizibile, povestea a reușit să mă facă să îmi formez o mulțime de teorii, toate fiind greșite. În același timp, experiențele personajelor mi-au transmis o varietate de emoții, suspansul predominând mereu. Până la urmă, deznodământul m-a luat pe nepregătite și nu numai că m-a surprins, dar m-a făcut să îmi placă și mai mult povestea.

Scrisul autoarei mi-a plăcut foarte mult. În afara faptul că este ușor, transmite emoție și are o profunzime pe care rar o întâlnești în thrillere. M-a surprins plăcut conștientizarea faptului că la final am primit o lecție foarte importantă: minciunile ies întotdeauna la iveală. La fel de bine, însă, niciodată nu putem ști prin ce trece o persoană și ce se ascunde în spatele unei povești și a unor imagini.

”Avertisment” este un thriller captivant, despre o femeie a cărei viață a fost schimbată datorită unei alegeri din tinerețe și care trebuie să se confrunte cu repercursiunile acesteia. Plină de întorsături de situație și scrisă cu profunzime, cartea captivează cititorul de la primul rând şi până la ultimul. Recomand!