Recenzie Hatha Yoga - context, teorie, practica scrisa de "Anca Zaharia"

Recenzie Hatha Yoga - context, teorie, practica scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Hatha Yoga - context, teorie, practica 35 lei *

Numele cartii: Hatha Yoga - context, teorie, practica
Autor (i): Mikel Burley
Anca Zaharia Anca Zaharia pe 2017-02-25 13:30:45 Rating:

Am ales această carte sperând la un fel de poveste despre yoga, cu paralele și explicații, cu o stare de bine care să se transmită fie și numai prin citit. Dar cartea asta este mult mai mult de-atât, iar de acest lucru mi-aș fi putut da seama chiar de la copertă, citind cu atenție titlul: nu e o carte care să vorbească la întâmplare despre hatha-yoga, ci o abordare aproape exhaustivă ce țintește spre explicarea unora dintre cele mai complexe aspecte. „Context, teorie, practică”, după cum spune clar titlul.

Deși mie, unui neinițiat deci, mi s-a părut că este extrem de complexă și atotcuprinzătoare cartea lui Mikel Burley, undeva, chiar la început, el afirmă că în niciun caz nu are pretenția de a aborda subiectul în totalitatea și complexitatea lui, ci mai degrabă de a „pregăti terenul”, lucru care încă mă îngrijorează (dacă pot folosi un termen atât de grav și serios), la fel ca toate lucrurile care necesită aprofundare și care pe mine mă intimidează.

Cu toate acestea, cu toată seriozitatea și complexitatea din „Hatha-Yoga”, aș recomanda-o și altor neinițiați, cel puțin la fel ca mine. Poate pentru autor pare că nu spune mare lucru, dar pentru un începător/necunoscător, găsim în cartea asta o cantitate impresionantă de informații - și doar unele dintre ele mi s-au părut a fi date pe un ton oarecum superior, de cunoscător care nu-ți dezvăluie chiar tot, ca să te lase suficient de curios pentru a merge acasă și a căuta pe cont propriu aprofundarea lecției predate.