Recenzie Harold și creionul mov scrisa de "Patricia Lidia"

Recenzie Harold și creionul mov scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Harold și creionul mov 16.23 lei *
Harold și creionul mov 18 lei *

Numele cartii: Harold și creionul mov
Autor (i): Crockett Johnson
Patricia Lidia Patricia Lidia pe 2016-05-04 07:23:40 Rating:

Harold și creionul mov este o carte ușurică, pentru copii preșcolari și școlari foarte mici, despre puterea imaginaţiei. Harold are un creion cu care îşi desenează fel de fel de locuri şi de lucruri și cu ajutorul căruia are parte de întâmplări inedite. Dar Harold are mare grijă şi, pe cât e de plin de imaginaţie, pe atât e de atent la aventura care începe odată cu fiecare nou desen - speriindu-se de un dragon pe care singur l-a desenat ca să păzească un măr până ce fructele se vor coace, uită să ridice creionul de pe foaie și se trezește căzând în oceanul ce tocmai se 'întrupează' sub liniile trasate de el. Iar când foamea îi dă târcoale, face nişte plăcinte mov delicioase!

Cu riscul de a fi trecută în categoria 'blasfemiatorilor de cărți', sugerez părinților să profite de tot spațiul alb din imagini să deseneze împreună cu cei mici detalii, bazându-se pe succintul text aflat în partea de jos a paginii. Pe lângă faptul că este o activitate drăguță de a petrece timpul împreună cu copiii, este și o formă haioasă de a învăța copilul despre lumea înconjurătoare.

Pentru adulți, lecția este clară: orice lucru este posibil, atât timp cât ți-l proiectezi din imaginație.