Recenzie Chemarea ingerului scrisa de "cornelia.popa"

Recenzie Chemarea ingerului scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Chemarea ingerului 21.99 lei *
Chemarea ingerului 24.43 lei *

Numele cartii: Chemarea ingerului
Autor (i): Guillaume Musso
cornelia.popa cornelia.popa pe 2016-01-29 11:18:54 Rating:

Musso are un talent deosebit de-a îmbina seninul și furtuna, de-a jongla cu detaliile și de-a ține cititorul în transă până la ultima pagină.

Primele pagini îți dau impresia că autorul pune toate cărțile pe masă. Jonathan și Madeline se ciocnesc unul de altul într-un aeroport și din greșeală inversează telefoanele. După cum se pare, ai putea paria pe faptul că cei doi ajung să se îndrăgostească. Ai impresia că deja știi ce urmează și totuși, mai sunt peste 350 de pagini din carte, cât de mult poate să se lungească povestea până când cei doi se îndrăgostesc?

Musso te duce în eroare, te face să crezi că i-ai ghicit jocul iar mai apoi îți demonstrează că nici dacă insistai tot nu ți-ar fi trecut prin cap ce urma să se întâmple.

Ambii depind de telefon, Jonathan deține un restaurant în San Francisco și trebuie să țină evidența comenzilor și rezervărilor, Madeline are o florărie în Paris și de asemenea poate pierde comenzi. Văzând că durează mai mult decât se așteptau ca să-și recupereze telefoanele, Jonathan și Madeline încep să facă investigații unul despre celălalt și astfel trecutul iese la iveală. Jonathan Lampereur a fost nu de mult un bucătar celebru, restaurantul și rețele lui fiind cele mai căutate din întreaga lume, însă în urma divorțului acesta renunță la toate, iar Madeline Greene e o fostă polițistă ce punea prea mult suflet în munca sa, astfel încât a ajuns să aibă nevoie de ajutor specializat.

Curiozitatea îi cuprinde pe amândoi și încep să caute detalii prin telefonul celuilalt sau online. Așa Madeline descoperă că soția lui Jonathan l-a înșelat pe acesta cu bunul său prieten, iar Jonathan află că un caz suspect ce nu a fost niciodată închis a făcut-o pe florăreasa polițistă să vrea să se sinucidă, motiv pentru care în prezent merge la psihiatru de două ori pe săptămână.

Ceea ce îi apropie pe cei doi nu e ciocnirea din aeroport sau schimbul de telefoane, ci faptul că amândoi au un trecut împreună de care nu știau și despre care află cu ajutorul cazului.

Musso îmbină romanul polițist cu cel de dragoste într-un mod fascinant. Andrenalina e la cote maxime și ai impresia că ești prezent la locul acțiunii și ajuți la investigarea cazului. Romanele lui Musso pot sta cu ușurință la baza unor filme excepționale, însă vă recomand să le citiți pentru a nu pierde detaliile importante ce fac povestea captivantă.

“Există ființe al căror destin este să se întâlnească. Oriunde ar fi. Oriunde s-ar duce. Într-o bună zi, se vor întâlni.” Claude Gallay

“Fiecare om are în inimă un gol, o rană, o teamă de abandon și de singurătate.”