Recenzie 69 de motive stupide ca sa te apuci de citit scrisa de "cornelia.popa"

Recenzie 69 de motive stupide ca sa te apuci de citit scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
69 de motive stupide ca sa te apuci de citit 22.5 lei *

Numele cartii: 69 de motive stupide ca sa te apuci de citit
cornelia.popa cornelia.popa pe 2016-01-15 08:23:44 Rating:

De ce-ai citi o carte cu motive ca să te apuci de citit când o faci deja? Pentru că o carte mereu oferă mai multe decât promite!

Cei de la Hyperliteratura au adunat laolaltă mai multe articole legate de cărți, mai exact 69 – ca cititorul să ridice din sprânceană și să se întrebe de ce fix atâtea și astfel și-a răspuns singur – să stârnească interesul și curiozitatea. Articolele au la bază dezbateri, discuții, recenzii și recomandări ce se învârt în jurul cărților, așa că nu sunt chiar motive. De câte ori nu te-a enervat un personaj sau l-ai fi sfătuit să acționeze altfel? De câte ori nu îți venea să te transpui în poveste și să rezolvi misterul sau să schimbi finalul? Ei bine despre asta-i vorba în această carte: despre cum cititul te face activ și îți pune mintea și emoțiile în mișcare, despre cum ajungi să înțelegi mai bine comportamentele celor din jur și cum găsești răspunsuri pentru întrebările tale.

Pe lângă dezbaterile și discuțiile pro sau contra legate de anumite personaje, printre pagini se găsește o listă consistentă de lecturi ce trezesc interesul și cer a fi în biblioteca personală, ca să nu mai vorbim de faptul că vei găsi cu siguranță câteva afirmații care te vor face să spui “Așa ziceam și eu!” sau “Exaaaaact!”. Părerile împărtășite te vor bucura, iar cele ce intră în contradictoriu cu ale tale te vor pune pe gânduri astfel încât să răsfoiești din nou cartea cu pricina.

Pentru mine, ca și cititoare, cartea a fost antrenantă și m-am bucurat să aflu noutăți despre autori, păreri diferite despre anumite lecturi, însă nu știu dacă aș recomanda-o cuiva care a citit puțin sau deloc – cred că se va simți dat la o parte (recunosc că mi s-a întâmplat pe ici-colo), poate chiar și-ar pierde răbdarea de a continua lectura, întrucât articolele sunt scrise ca și cum cititorul ar ști despre ce e vorba sau ar avea măcar habar de cărțile și personajele discutate.

“N-o să-mi pară niciodată rău că am citit în loc să fac altceva și nici n-o simt vreodată că am pierdut timpul. Literele mi-au grăit mai mult decât au știut oamenii sau lumea exterioară să o facă vreodată. și cel mai probabil vor face asta până la sfârșitul zilelor mele.”

“Doi tipi stau de vorbă. Unul îi spune celuilalt:
- Azi noapte am visat că mâncăm prăjiturele din flanelă.
- Serios?