Recenzie Usa secreta catre succes scrisa de "andres"

Recenzie Usa secreta catre succes scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Usa secreta catre succes 9.9 lei *
Usa secreta catre succes 26 lei *

Numele cartii: Usa secreta catre succes
Autor (i): Florence Scovel Shinn
andres andres pe 2015-04-20 18:49:55 Rating:

"Cu toții ar trebui să ducem spre împlinire lucruri aparent imposbil de realizat."

În zilele în care cerul e gri și toate corăbiile par a ni se îneca, atunci când planetele se aliniază spre a ne da lovitura de grație avem nevoie de un cârlig, de acel ceva care să ne scuture de toate gândurile negre și să ne readucă pe linia de plutire.

Cartea Ușa secretă către succes este un astfel de cârlig. Am citit-o, de fapt, am ascultat audiobook-ul într-unul dintre momentele în care niciuna dintre mantrele de genul “aceasta este o zi minunată” nu mai funcționa. Timp de două ore și jumătate m-am lăsat purtată de minunata voce a Gabrielei Bobeș într-o lume în care totul este posibil, o lume în care dorințele se împlinesc și gândurile frumoase aduc după ele întâmplări și mai frumoase.

Nu obișnuiesc să ascult audiobook-uri pentru că mă adorm. Am încercat acum câțiva ani să ascult o carte și după cinci minute am simțit o nevoie acută să trag un pui de somn. După vreo două sau trei încercări eșuate, am renunțat. Am crezut că asta e, audiobook-urile nu-s pentru mine. Până la Ușa secretă către succes. Vocea Gabrielei m-a fermecat de la primele cuvinte. Două ore mai târziu eram toată un zâmbet. Am fost atrasă în lumea autoarei ca într-o vrajă.

Considerată a fi o adevărată precursoare a literaturii motivaționale, Florence Scovel Shinn ne îndeamnă să ne urmăm visele, instinctele, să încetăm să mai ascultăm vocea care ne spune mereu “acest lucru este imposibil” și să credem în noi și în faptul că ceea ce gândim se va întâmpla mai devreme sau mai târziu. Este necesară auto-disciplină și credință pentru a dărâma zidurile cu care ne înconjurăm.

Ceea ce m-a uimit (nu știu dacă e cel mai potrivit cuvânt, dar altul nu găsesc) e faptul că autoarea ținea aceste prelegeri acum mai bine de șaizeci de ani. Timpul s-a scurs, vremurile sunt altele, dar învățămintele ei au ajuns până în zilele noastre la fel de vii ca atunci când au fost rostite.

"Nimic nu e prea bun ca să nu fie adevărat. Nimic nu e prea minunat ca să nu se întâmple. Nimic nu e prea bun ca să nu dureze."

Vă recomand această carte din toată inima. Am ascultat audiobook-ul de două ori și voi citi și cartea (sunt niște pasaje care se cer subliniate, nu de alta!). Nu este nimic nou în ea. Sunt lucruri pe care le știm cu toții, dar pe care nu le conștientizăm. Sunt acele lucruri mărunte cărora nu le dăm importanță și care ne pot schimba viața dacă le-am trata la justa lor valoare. E vorba de forța atracției, de gândirea pozitivă, de bunătate și iubire. E vorba de cuvintele pe care le rostim, de credințele noastre.

Fie că optați pentru cartea tipărită sau audiobook, pune-ți mâna pe ea acum. Este minunată!