Recenzie Dracula scrisa de "Adelydda"

Recenzie Dracula scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Dracula 0 lei *
Dracula 9.99 lei *
Dracula 11.55 lei *
Dracula 14 lei *
Dracula 15 lei *
Dracula 19.5 lei *
Dracula 19.99 lei *
Dracula 33.6 lei *
Dracula 45 lei *

Numele cartii: Dracula
Autor (i): Bram Stoker
Adelydda Adelydda pe 2014-04-26 16:36:53 Rating:

Acest roman mi-a placut extrem de mult. L-am citit si foarte rapid, povestea contelui Dracula captivandu-ma extrem de repede. Am tot ocolit o perioada cartea,deoarece am considerat-o fara importanta, banala...si asta datorita parerilor altora. Dar m-am inselat sa desconsider aceasta carte, mie mi-a placut si chiar o recomand. Este catalogat drept un roman horror, insa mie mi s-a parut nu chiar atat de inspaimantator cum ma asteptam. Pur si simplu este o carte cu o doza mare de mister, insa eu am gasit si cateva scene amuzante, care parca au mai luat din "spaima de a citi o carte de groaza". Filmul nu l-am vazut, nu cred ca ar depasi cartea. Asadar, personajul Dracula este un personaj frumos construit, ucide oameni, se transforma in liliac, apare si dispare cand doreste, baga teroarea in celelelate personaje. Absolut o carte minunata, fara a fi, cum am mai spus, o carte teribil de inspaimantatoare. Eu nu am perceput-o asa. Finalul este cel asteptat de mine, dar pentru a lasa o doza de mister, nu voi spune cum se termina cartea. Ce mi-a mai placut foarte mult este stilul lui Bram Stoker, scrie acest roman sub forma unor file de jurnale care apartin personajelor cartii.
Eu zic ca merita citit romanul si trebuie obligatoriu meditat la povestea "infricosatoare" a contelui Dracula despre care s-a scris mult si s-au spus atatea.