Recenzie Fata care s-a jucat cu focul. millennium 2 scrisa de "cassady"

Recenzie Fata care s-a jucat cu focul. millennium 2 scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Fata care s-a jucat cu focul. millennium 2 31.35 lei *
Fata care s-a jucat cu focul. millennium 2 55 lei *

Numele cartii: Fata care s-a jucat cu focul. millennium 2
Autor (i): Stieg Larsson
cassady cassady pe 2013-06-14 21:40:53 Rating:

Categoric seria Millenium este una dintre cele mai bune serii pe care le-am citit in viata mea iar personajele principale sunt de departe cele mai reusite pe care le-am intalnit. Din pacate autorul lor s-a stins din viata mult prea devreme, acesta fiind al doilea volum dintr-o serie care ar fi trebuit sa cuprinsa 7 carti.
Romanul incepe prezentandu-ne-o pe asa cu bine ne-am obisnuit o Lizbeth total aparte , antisociala si diferita de oamenii de rand undeva in Caraibe bucurandu-se de prima vacanta din viata ei, o vacanta cam de 1 an de zile prin croaziere, prin lume, dat fiind ca banii nu mai sunt o problema pentru ea. Voiajul ei este intrerupt de un uragan in mijlocul caruia talanetele ei detectivesti salveaza o femeie ce urma a fi ucisa de sotul ei. Dupa uragan considera ca i-a cam ajuns vacanta si se intoarce in Suedia cu noi cunostinte, noi identitati, conturi bancare ascunse in toata lumea, o firma Wasp Enterprise proprietate personala, un apartament in buricul Stockholm-ului si cu neclaritati in privinta sentimentelor ei pentru Mikael Blomkvist, insusi motivul pelerinajului ei prin lume.
Dat fiind abilitatea ei deosebita in materie de calculatoare si conexiunea pe care si-a creat-o inca din romanul precedent cu calculatorul lui Mikael afla ca acesta si prietenii sai pregatesc un articol despre traficul si maltratarea femeilor. Dat fiind ca si viata ei se invarte in jurul acestor premise se hotaraste sa ii ajute pe acestia furnizandu-le unele informatii pe care le-a aflat referitor la acest subiect insa ajunge acasa la acestia cu putin inainte ca acestia sa fie ucisi si fiind ultima persoana care i-a vazut gasindu-se aprentele ei in casa si pe arma politia incepe sa o urmareasca in calitate de suspecta, cu atat mai mult cu cat si tutorele ei este gasit mort. Din acest moment incepe o adevarata cursa pe masura ce politia incearca sa o gaseasca, Mikael incearca sa o ajute si sa pregateasca cartea pe care o scrisese impreuna cu prietenii sai morti.
Pe masura ce firul epic continua aflam ca de fapt povestea nu are atat legatura cu crimele din prezent cat cu viata si copilaria lui Lizbeth dat fiind ca asasinul este fratele ei si cel care a dat ordinul asasinatului este tatal acesteia fost spion rus ascuns de autoritatile suedeze.
Cartea se termina cu intalnirea dintre Lizbeth si familia sa, incercarea acestora de a o ucide si descoperirea ei de catre Mikael care cheama ambulanta lasandu-ne sa ne imaginam daca va trai sau nu mai departe....