Recenzie E usor sa te iubesc scrisa de "christyna_bm"

Recenzie E usor sa te iubesc scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
E usor sa te iubesc 21.03 lei *
E usor sa te iubesc 25.83 lei *
E usor sa te iubesc 25.84 lei *

Numele cartii: E usor sa te iubesc
Autor (i): Tammara Webber
christyna_bm christyna_bm pe 2013-04-03 12:19:06 Rating:

Cred că m-ați auzit spunând înainte că pentru mine cel mai greu este să fac o prezentare negativă. Ei bine, m-am răzgândit: zilele astea m-am chinuit să găsesc modul cel mai potrivit pentru a spune ceea ce simt față de o carte pe care o iubesc. Asta şi pentru că a spune cât de atrăgător este eroul şi cât de sexi este eroina mi se pare de-a dreptul superficial. Vreau să vă spun mai mult decât atât. În spatele fiecărei poveşti se află o lecție pe care trebuie să ne-o însuşim, dar din păcate, în general, bloggerii nu o evidențiază. Ce-ar fi dacă eroul nu ar fi atrăgător şi eroina nu ar fi sexy? Ce rămâne din poveste? Ati mai citi-o? Asta vreau să arăt în această prezentare: o poveste nemaipomenită care este mult mai profundă decât pare la prima vedere.

Easy ne arată că a renunța la tot pentru persoana iubită nu e o alegere bună. Dragostea adevărată nu cere şi pierderea identității… şi asta este exact ceea ce face Jacqueline. Renunță la visul ei de a absolvi conservatorul pentru a-şi urma iubitul, Kennedy, la o universitate renumită, fără a se gândi o clipă că poate nu vor fi împreună pentru totdeauna. Deja îşi acceptase viața ca o anexă a lui, subestimându-se, comportându-se mereu conform dorințelor lui, trăind în permananță în umbra frumosului ei prieten. Dar într-o clipă, viața ei ia o turnură nefericită şi se trezeşte singură, departe de casă şi de idealurile ei.

“Iar cu privire la faptul că te afli în locul nepotrivit – Poate eşti aici cu un motiv sau poate fără niciun motiv.”

A doua lecție pe care ne-o serveşte acest roman este să nu judeci pe nimeni după modul în care arată. Şi cel mai bun exemplu este Lucas.

“Nu-l remarcasem pe Lucas până în noaptea aceea. Era ca şi cum el nu ar fi existat şi, deodată, se afla peste tot.”

Nu are acelaşi tip de frumusete ca a lui Kennedy, nu pare să fie la fel de inteligent ca acesta, dar este atrăgător şi emană un aer de băiat rău – lucru care o atrage imediat pe Jacqueline, având în vedere că până acum a văzut lumea doar prin ochii lui Kennedy. Lucas reuşeşte cumva să fie mereu la locul potrivit în momentul potrivit, mereu de ajutor, mereu spunând ceea ce trebuie, având mult mai mult de oferit în afară de un aspect plăcut şi bun simț. Poate sună că ma contrazic, dar, credeti-mă, nu este cazul. Este complex, unul dintre cele mai bune personaje masculine din câte am întâlnit. Nu în ultimul rând trecutul său vă va lăsa fără suflare!

“Un zâmbet complet era atât de rar la Lucas. Obişnuită doar cu umbra unui zâmbet, cu privirile sfredelitoare şi întunecate, eram atât de uimită încât mi se oprise respirația.”

Jacqueline nu crezuse niciodată că ar putea să se îndrăgostească de cineva ca el, dar uite-l răscolindu-i sentimentele într-un fel în care Kennedy nu ar fi reuşit niciodată. Găseşte în el tot ceea ce şi-a dorit şi alte câteva virtuți la care nici nu se gândise.

A treia şi poate cea mai important lecție pe care am găsit-o în Easy este că poți găsi întotdeauna o cale de a îndrepta lucrurile, chiar dacă nu este una uşoară sau una obişnuită. Şansa poate apărea în cel mai neaşteptat mod. Nu trebuie să-ți fie ruşine sau frică să vorbeşti despre problemele tale. Este valabil atât pentru Lucas, cât şi pentru Jacqueline care, poate la sfârşit, vor reuşi să se vindece reciproc. Ce credeți?

Să fiu cu tine nu este o decizie grea, Jacqueline… Este uşor. Incredibil de uşor.

Chiar dacă azi am fost într-o pasă mai serioasă, asta nu înseamnă că această cărte nu are şi mult umor, mister şi un foarte neobişnuit triunghi amoros. Îi dau un milion de stele şi o recomand tuturor.

“Eşti plină de contradicții, D-ră Wallace.
M-am uitat la el ridicându-mi o sprânceană. Sunt fată. Face parte din fişa postului, Dle Maxfield.”

Lectură plăcută!