Recenzie Aproape casatoriti scrisa de "Nicole"

Recenzie Aproape casatoriti scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Aproape casatoriti 20.94 lei *
Aproape casatoriti 20.94 lei *
Aproape casatoriti 22.7 lei *

Numele cartii: Aproape casatoriti
Autor (i): Jane Costello
Nicole Nicole pe 2013-01-31 21:51:45 Rating:

Sunteti in cautarea unei carti lejere,care sa va destinda si sa va amuze in egala masura?Atunci,"Aproape casatoriti" a lui Jane Costello este cu siguranta alegerea ideala pentru voi.Scrisa intr-un stil vioi,cu o actiune care o ia pe un fagas neasteptat exact cand te astepti mai putin si cu niste dialoguri savuros de nostime,romanul ilustreaza extrem de bine cunoscuta zicala "tot raul spre bine",aratand ca viata merge inainte indiferent de ce si cate s-ar intampla...!

Iar viata face ca lui Zoe,personajul central al cartii,sa i se intample cel mai groaznic lucru cu putinta privit din prisma feminina:e parasita in fata altarului de barbatul de care e indragostita.Dezamagita si satula sa-i tot fie soarta deplansa de cei din jur,isi paraseste jobul si se refugiaza in cealalta parte a globului,tocmai in America,unde se angajeza ca bona.Ce nu stie ea e ca familia Miller,cea care a angajat-o,e o familie ceva mai atipica:nu exista o doamna Miller,ci doar doi copii hipernergici si un tata pe cat de atragator pe atat de insuportabil.In timp ce se straduieste din greu sa se impuna in fata copiilor si sa se acomodeze cu traiul in Hope Falls,Zoe a noastra isi gaseste noi prietene in grupul de bone din imprejurimi,intra in cele mai stanjenitoare situatii posibile ,dar mai ales incearca sa uite trecutul.Pe masura ce timpul trece lucrurile incep sa se aseze-copiii o indragesc si relatia cu insuportabilul Ryan devine ceva mai mult decat una strict profesionala-insa cand Zoe crede ca in sfarsit a venit soarele si pe strada ei,paf!apare fostul ei logodnic si din nou totul e dat peste cap....!Acum,simpatica bona are de ales intre doi barbati complet diferiti,Ryan-seful-cel-sexy si Jason-te-am-parasit-dar-te-vreau-inapoi,iar ea n-a fost niciodata prea inspirata in a lua cele mai bune decizii...!

In incheiere,va recomand calduros aceasta carte,care este foarte potrivita pentru o dupa-amiaza tarzie in care nu aveti chef de nimic,o sa va aduca una-doua zambetul pe buze si cine-stie,poate chiar si cheful de "indragosteala"...!