Recenzie Magazinul de sinucideri scrisa de "simsim"

Recenzie Magazinul de sinucideri scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Magazinul de sinucideri 13.93 lei *

Numele cartii: Magazinul de sinucideri
Autor (i): Jean Teule
simsim simsim pe 2013-01-15 22:04:26 Rating:

m mai citit recenzii despre ea dar nu credeam că o să savurez cu atâta plăcere umorul negru al autorului. Acțiunea se petrece în viitor,în Orasul Religiilor Disparute, cînd lumea sătulă de problemele cotidiene apeleaza la magazinul familiei Tuvache unde se pot găsi toate instrumentele necesare pentru o sinucidere ca la carte. Cei trei copii ai familiei poartă nume de sinucigași celebri: cel mare numit după Vincent van Gogh- vine cu idei noi de sinucidere, fata- numită după Marilyn Monroe și mezinul familie, Alan- după Alan Turing, inventatorul primului computer care s-a sinucis într-un mod bizar: a înmuiat un măr în cianură, a pictat mărul iar mai apoi l-a mâncat. Unii consideră că simbolul companiei Apple reprezintă mărul mușcat de Turing. Alan este un copil foarte optimist și familia lui nu reușește să-l înțeleagă și să-i prevadă un viitor în afacerea familiei. Prin micile lui gesturi frumoase și pline de veselie, Alan reușește să-și determine familia să schimbe scopul magazinului și să le înveselească existența.

Cartea are un umor negru cu care nu eram obișnuită. Am râs cu poftă și m-am bucurat că am ales o carte din afara zonei mele de confort literar. Aș fi preferat să nu citesc ultima pagină…dar așa a decis autorul că vrea să încheie..cine sunt eu să-l judec:).