Recenzie Ma sinucid alta data scrisa de "simsim"

Recenzie Ma sinucid alta data scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Ma sinucid alta data 20.33 lei *
Ma sinucid alta data 29.9 lei *

Numele cartii: Ma sinucid alta data
Autor (i): Kerstin Gier
simsim simsim pe 2013-01-15 21:58:48 Rating:

Am fost foarte plăcut surprinsă să descopăr o autoare germană (Kerstin Gier) cu un umor atât de savuros. Treceţi peste titlul cărţii cu tente mai negativiste şi o să descoperiţi o Gerri Thaler pe care ar fi păcat să o pierdem în tentativa de sinucidere cu vodkă şi pastile aruncate de mama ei pe care o plănuieşte. Gerri simte că viaţa ei e un eşec total, nu are un iubit la cei 30 de ani, jobul ei ca scriitoare de romane la comandă pentru o editură obscură e pe ducă, părinţii nu dau semne că ar fi prea mândri de odrasla lor şi pe deasupra locuieşte în chirie la una dintre mătuşile ei „dragi”. Cel mai mult mi-au plăcut scrisorile de adio pe care le-a trimis (la finalul fiecărui capitol există câte o scrisoare) rudelor şi prietenilor. Mi-a plăcut că nu a discriminat şi i-a luat la rând şi pe cei pe care îi plăcea şi pe cei cu care avea anumite conflicte încă din fragedă pruncie. Planurile minuţios puse la punct de Gerri precum închirierea unei camere de hotel foarte scumpe unde să se sinucidă, cumpărarea unei rochii superbe pentru „marele eveniment”, testele cu vodkă şi somnifere..toate vor fi date peste cap de…un fost iubit apărut din senin în restaurantul hotelului pentru a-şi spiona actuala nevastă. Toată problema lui Gerri nu e că planurile ei trebuie amânate un pic…ci că scrisorile au fost expediate deja şi dacă nu îşi va duce planul la capăt cât de curând…o să aibă de-a face cu rude destul de nemulţumite.