Recenzie A doua sansa scrisa de "cassady"

Recenzie A doua sansa scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
A doua sansa 3.85 lei *
A doua sansa 9.87 lei *
A doua sansa 9.99 lei *
A doua sansa 11.94 lei *
A doua sansa 15 lei *
A doua sansa 16.1 lei *
A doua sansa 17.5 lei *
A doua sansa 19 lei *
A doua sansa 19.9 lei *
A doua sansa 21.6 lei *
A doua sansa 25 lei *
A doua sansa 25 lei *
A doua sansa 25.07 lei *
A doua sansa 28 lei *
A doua sansa 31.5 lei *

Numele cartii: A doua sansa
Autor (i): James Patterson
cassady cassady pe 2013-01-15 16:32:47 Rating:

Stiu ca majoritatea in cunoasteti pe James Patterson pentru cartile lui fantasy care mai nou sunt foarte la moda dar am sa va spun ca eu l-am indragit cu multi ani in urma cand am descoperit cartile lui politiste. Personal am ajuns la concluzia ca acest gen i se potriveste mult mai bine decat cel fantasy. Cartile lui politiste pe care le-am citit eu se impart in doua serii cea a clubului fetelor de la crime din care face parte si cartea A 2-a sansa si seria lui Alex Cross.
Ambele serii sunt faine si au ceva inedit in ele.
Seria Clubului fetelor de la Crime este o serie despre u grup de prietene una detectiv la criminalistica, una doctor patolog si una jurnalist care in timpul liber cum altii se aduna si fac recenzii si discutii pe baza cartilor citite, ele fac discutii pe baza unor cazuri de crima intalnite si sfarsesc prin a prinde asasinul dupa peripetii si intamplari care mai de care mai impresionante. Ca sin in celelalte serii ale cartii detectiva primeste un caz referitor la 2 crime pe care trebuie sa le rezolve dar are nevoie de ajutorul prietenelor ei motiv pentru care convoaca Clubul fetelor de la Crime. Imi place felul cum prezinta povestea si implicarea tuturor prietenelor in rezolvarea crimelor, imi place cum a inchegat prietenia lor si faptul ca se bazeaza unele pe altele in orice situatie.