Recenzie Printesa gheturilor scrisa de "cassady"

Recenzie Printesa gheturilor scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Printesa gheturilor 13.99 lei *

Numele cartii: Printesa gheturilor
Autor (i): Camilla Lackberg
cassady cassady pe 2013-01-03 14:59:34 Rating:

Printesa Gheturilor este prima carte din seria de 7 carti scrisa de Camilla Lackberg care ii are ca protagonisti pe scriitoarea Erica Falk si detectivul Patrick Hedstrom. Acum cand scriu aceasta recenzie sunt foarte influentata de faptul ca am citit si una dintre cartile continuare, Piaza Rea. Daca as fi citit doar Printesa Gheturilor, as fi catalogat-o probabil ca o carte foarte buna, din pacate acum am vazut ca se poate si mai bine, de fapt mult mai bine asa ca o cataloghez ca fiind doar o carte bunicica. Actiunea are la baza descoperirea cadavrului Alexandrei in cada casei ei de catre fosta prietena din copilarie a acesteia, Erica Falck. Aceasta atat dintr-o sa-i zicem loialitate prieteneasca cat si din dorinta de a scrie o carte buna incepe investigarea a ceea ce la inceput pare a fi o sinucidere si care se dovedeste a fi o crima cu sange rece, alaturi de Patrick un fost coleg de liceu. Bineinteles pe fondul investigatiei pornite intre acestia se naste si o frumoasa poveste de dragoste.
Cartea este buna dar are si multe lipsuri, intr-adevar mi-a placut ideea de la care a pornit, distrugerea mitului femeii perfecte, pentru ca in spatele vietii ideale a Alexandrei se ascund o multime de secrete. Abuzata de fostul profesor care era un pedofil si insarcinata cu acesta la doar 12 ani, viata Alexandrei se schimba radical. As fi vrut ce-i drept mai multe informartii despre viata pedofilului si despre sfarsitul lui. Dar Autoarea este destul de economa in descrieri rederitoare la el. Asasinul este intr-adevar o surpriza, chiar nu m-am asteptat. Am ramas insa cu multe intrebari referitoare la alte personaje din carte care au ramas cam in aer cum e domnul abuzat mental de sotie care in final fuge de acasa si se refugiaza in Mexic. dar una peste alta este o carte pe care am citit-o cu placere si pe care o recomand.