Recenzie Piaza rea scrisa de "cassady"

Recenzie Piaza rea scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Piaza rea 13.99 lei *

Numele cartii: Piaza rea
Autor (i): Camilla Lackberg
cassady cassady pe 2013-01-03 13:36:12 Rating:

Aceasta este a 4 carte din seria celor 7 romane ale Camillei Lackberg care ii au ca protagonisti pe Erica si Patrick Hedstrom. Acum ceva timp am citit prima carte din serie, Printesa Gheturilor si mi s-a parut o carte buna, dar cu anumite lipsuri, la final am ramas cu foarte multe intrebari pentru ca nu au fost lamurite toate problemele ridicate in roman. Ei bine, cel de-al patrulea volum, Piaza Rea m-a impresionat cu adevarat si intr-un sens pozitiv. Cartea este mult mai complexa, mult mai bine structurata si se observa foarte bine maturizarea literara a autoarei.
Povestea este foarte bine incadrata in zona linistita din Fjällbacka, o zona rurala de la marginea marii, din Suedia. Imbina foarte bine descrierea vietii de familie si micile neajunsuri ale vietii de zi cu zi, intre timp protagonistii au facut o fetita si urmeaza sa faca nunta avand ca fundal ancheta criminalista a lui Patrick si a colegilor lui. Mi-a placut tenta usor psihologica pe care a introdus-o in roman prin relatia incestuala dintre cei doi criminali si prezentarea treptata a faptelor care au dus la transformarea lor in criminali. Mi-a placut si directionarea catre cartile fratilor Grimm mai ales ca din cate vad se bucura din ce in ce mai mult de atentia scriitorilor si a cineastilor de azi.
Daca prima carte s-a terminat oarecum fara a-mi trezi curiozitatea pentru o posibila continuare, de fapt daca stau bine sa ma gandesc fara sa ma faca sa ma gandesc ca ar putea exista o continuare, Piaza Rea m-a facut sa-mi doresc foarte mult sa pun mana si pe urmatoarea carte, Copilul German.
Personal va recomand cu incredere cartea daca sunteti impatimiti ai genului politist, daca savurati un bun thriller si un puzzle bine inchegat.