Recenzie Cheia scrisa de "MissValery"

Recenzie Cheia scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Cheia 11.55 lei *
Cheia 15 lei *
Cheia 16.8 lei *
Cheia 20.65 lei *
Cheia 24 lei *
Cheia 27.9 lei *
Cheia 35 lei *
Cheia 35 lei *

Numele cartii: Cheia
Autor (i): Simon Toyne
MissValery MissValery pe 2012-12-06 00:57:00 Rating:

Sanctus a fost una dintre revelatiile finalului de 2011 pentru mine. M-a tinut treaza pana la ore imposibile din noapte, cand cedam nu pentru ca mi-era somn, ci pentru ca TREBUIA sa dorm.

Iar finalul a reusit sa imi dea peste cap toate scenariile, intr-atat a fost de imprevizibil. Asa ca nu ma gandeam ca a doua carte ar mai avea cu ce sa ma surprinda. M-am inselat amarnic.

Partea buna e ca daca nu ati citit Sanctus, nu o sa aveti probleme sa intelegeti actiunea din Cheia, desi cele doua romane sunt cat se poate de legate. Si aceasta pentru ca autorul Simon Toyne se foloseste de amnezia eroinei principale, jurnalista Liv Adamsen, pentru a readuce in atentie cateva dintre aspectele-cheie ale primului volum. Dar de ce sa nu cititi si Sanctus,va intreb?

Romanul este scris intr-un ritm alert, impartit pe capitole scurte si intense. Simon Toyne pare sa stapaneasca si mai bine tehnica gradarii suspansului, totul culminand si de aceasta data cu un final de cascat gura si deschis mintea. Temele religioase se dovedesc un izvor nesecat de inspiratie si, indiscutabil, un subiect foarte ofertant pentru cei care abordeaza genul thriller.

In Cheia ne vom reintalni cu Liv, Gabriel, Kathryn si parintele Athanasius si vom fi purtati din Turcia (unde o serie de cutremure zdruncina din temelii stravechea Citadela), pana in desertul din Irak si in New Jersey. Povestea continua din punctul in care s-a incheiat Sanctus, dar drumul pe care o ia este unul nebanuit. Rasturnarile de situatie sunt o dovada clara ca Simon Toyne mai are inca multi asi in maneca.

Asemanarile cu Dan Brown nu isi mai au locul. Simon Toyne a reusit sa isi cladeasca propriul nume si sa resusciteze un gen care incepuse sa piarda teren. Pe de-o parte imi doresc sa aflu cat mai repede cum se va termina aceasta aventura, dar, pe de alta parte, mi-as placea ca aceasta aventura sa continue la nesfarsit. Pentru ca trilogia Sancti te ademeneste in mreje si nu mai poti sa scapi decat atunci cand decide autorul. O lectura la fel de antrenanta va doresc!

Alte carti ale autorului

Sanctus

Sanctus