Recenzie Suspiciuni scrisa de "andres"

Recenzie Suspiciuni scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Suspiciuni 31.44 lei *
Suspiciuni 34.93 lei *
Suspiciuni 35.93 lei *

Numele cartii: Suspiciuni
Autor (i): Anna Godbersen
andres andres pe 2012-08-07 23:58:49 Rating:

"Fetele cuminti pasesc semete in lumina zilei,
Invaluite in mantia gratiei si virtutii lor;
Fetele rele de rusine capul in pamant si-l pleaca –
Toata lumea le priveste, toata lumea le acuza.
Dar dorm duse in timpul noptii
Fara sa indure al constiintei aprig chin.
Fetele cuminti pe o parte si pe alta se agita,
Tulburate de ale gandurilor negre pasari."

Am continuat lectura seriei Lux a Annei Godbersen cu cel de-al doilea volum, Suspiciuni. Din nou, am fost cucerita de coperta, minunata coperta. Am “pasit” in lumea Manhattan-ului de alta data avand in minte rochia de un rosu aprins a Dianei si figura ei angelica incadrata de parul ca taciunele… Bine, nu e chiar imaginea pe care am descoperit-o in paginile cartii, insa mi s-a parut foarte potrivita nu atat pentru Diana ca si personaj, ci pentru Diana ca si simbol al acelui secol.

Povestea noastra merge mai departe cu tragedia familiei Holland. Moartea neasteptata a lui Elizabeth, rasfatata si preferata inaltei societati din Manhattan, zguduie linistea tuturor, planuri marete se transforma in fum, noi intrigi se tes din umbra, prieteniile se strica. Viata merge insa inainte si noi aliante apar pe neasteptate. Acum este momentul Dianei de a pasi in fata, de trai viata surorii ei si realizeaza ca nu e deloc usor sa fii in vizorul tuturor, sa fi subiectul barfelor si unica sansa a familiei de a se salva de la ruina. Va trebui astfel sa isi sacrifice iubirea, o iubire pe care Elizabeth a incercat sa o protejeze prin disparitia ei subita.

Suspiciuni este cartea iuziilor desarte, fiecare dintre personaje pare lovit de soarta. Isi pierd averile, iubirile, sperantele si la final fiecare dintre ei par a primi exact opusul a ceea ce si-au dorit. Si nu este oare asa si in viata de zi cu zi? Nu avem cu totii acel moment de dezamagire totala? Cartea este o mica lectie de viata desenata in culori de matase in sali marete de bal.

Finalul cartii iti taie aripile, te face sa te simti neputincios in fata destinului care uneori e atat de crud. Apoi realizezi ca sperantele se duc catre ultima carte a seriei. Oare ce le va rezerva viitorul surorilor Holland? Va invinge sentimentul acela frumos pe care amandoua l-au imbratisat si l-au pus mai presus de orice? Voi afla si eu cat de curand!

Alte carti ale autorului

Lux

Lux