Recenzie Magazinul de sinucideri scrisa de "Kadia"

Recenzie Magazinul de sinucideri scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Magazinul de sinucideri 13.93 lei *

Numele cartii: Magazinul de sinucideri
Autor (i): Jean Teule
Kadia Kadia pe 2012-02-14 17:16:07 Rating:

Ai impresia ca tii greutatea lumii pe umerii tai? Totul iti merge pe invers si n-ai succes cu nimic? Simti ca ai ratat totul in viata? Pentru ca macar moartea ta sa fie un succes, atunci viziteaza Magazinul de sinucideri.

Pornind cu aceste idei, Jean Teulé descrie cu mult umor negru, o lume ipotetica in care atunci cand nu-ti mai convine viata, te poti elibera utilizand instrumentele necesare pentru a face o treaba buna, vandute bineinteles la un magazin specializat. Generatii intregi ale familiei Tuvache s-au ocupat ca magazinul sa devina prosper, imbinand tehnici de marketing si creatie. Familia Tuvache pare sa fie un echivalent burghez al Familiei Addams, cu preocupari sumbre si inclinata spre macabru, in care se vorbeste cu seriozitate si intelegere despre aspectele intunecate al vietii. Este de datoria lor sa ramana in viata pentru a usura trecerea in nefiinta a celor in nevoie.

Magazinul de sinucideri e o carte usurica, pe care o puteti termina in cateva ore si desi subiectul pare sumbru si intunecat, cartea este plina de situatii ilare, prezentate cu mult umor, majoritatea implicand mezinul familiei, Alan numit astfel dupa celebrul Alan Turing. De fapt, toti copiii familiei sunt numiti dupa sinucigasi celebri: Vincent – dupa Van Gogh, Marylin – dupa Monroe, iar acestia chiar manisfesta aptitudini similare cu cei care le-au fost “nasi”. Vincent este foarte creativ si plin de idei, iar Marlyn sufera in mod dramatic din lipsa de atentie. Numai Alan nu pare sa semene cu familia lui, fiind foarte optimist si in mod repetat vazand doar partea plina a paharului. De-a lungul cartii veti afla cum ajunge Alan sa schimbe destinul familiei lui prin optimismul lui incurabil si in acelasi timp imbunatatind stilul de viata si improspanand afacerea familiei. O carte care merita citita, cu un final neasteptat.