Recenzie Leviatan scrisa de "andreeatoma"

Recenzie Leviatan scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Numele cartii: Leviatan
Autor (i): Boris Akunin
andreeatoma andreeatoma pe 2012-02-01 10:32:28 Rating:

Aveam nevoie sa citesc ceva plin de mister si asa am ajuns sa aleg aceasta carte, in care intriga politista porneste nu de la una, ci de la zece crime aparent inexplicabile, cel putin noua dintre ele, atat din perspectiva cauzei mortii, cat si a mobilului. Decorul- vila unui om bogat si excentric, colectionar de vechi obiecte orientale, in Parisul de la sfarsitul secolului al XIX-lea. Singurul indiciu de la care poate incepe investigatia comisarul insarcinat cu acest caz inedit il constituie o emblema ce il conduce pe pista verificarii pasagerilor unui grandios vas al acelei perioade. Doar ca nu e atat de usor pe cat pare. Sunt mai multe persoane carora le lipseste aceasta emblema, toate acele persoane devenind suspecte.

Misterele sunt multe; intriga- bizara si complicata. In mod neobisnuit, cel care descurca itele nu este comisarul de politie, cum poate ar fi fost de asteptat, ci un personaj inedit, cu deosebite veleitati de detectiv ce amintesc fidel de Sherlock Holmes prin spiritul de observatie si cel de analiza foarte dezvoltate. Suspiciunea planeaza aproape asupra fiecaruia din personaje, caci fiecare are ciudateniile sale. Dar Erast Fandorin, diplomatul- detectiv reuseste sa demonteze si sa remonteze in final toate piesele acestei enigme. Deliciul insa il creaza tot comisarul de politie, papa Gauche, prin umorul sau presarat pe parcursul acestei complexe investigatii.

Este o carte perfecta pentru doua- trei zile de destindere, de relaxare prin intermediul lecturii.