Recenzie Cartea dragostei avon scrisa de "andres"

Recenzie Cartea dragostei avon scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Cartea dragostei avon 20.3 lei *

Numele cartii: Cartea dragostei avon
Autor (i): Alice Nastase Buciuta
andres andres pe 2011-12-27 23:13:35 Rating:

De-a lungul anilor de cand m-am inscris ca si reprezentant Avon, nu am avut niciodata interesul, dorinta de a patrunde secretele Avon, cel putin nu mai mult de nivelul brosurii sau sitului. In urma cu ceva timp a fost lansata o carte: Cartea dragostei Avon. Ce putea oare sa cuprinda aceasta carte? “Istoria Avon” mi-am spus. Dar faptul ca Alice Nastase este cea care a pus pe hartie aceasta istorie mi-a dat de gandit. Alice scrie despre iubire, despre dragostea adevarata in toate formele ei… Oare aceasta carte avea sa fie altceva decat mi-am imaginat?

Cuvintele autoarei impletite cu povesti de viata ale unor oameni care au trait si traiesc intr-un fel aparte, care respira Avon, au facut din aceasta cartulie – de un fucsia incantator – o adevarata revelatie. Am inceput sa o citesc intr-o zi din pura intamplare. Mai aveam doua carti incepute, motiv pentru care o a treia era cam mult. Am citit insa prima pagina si a doua si a treia… si nu m-am mai putut opri. Foarte putine sunt companiile care isi ofera povestea pe tava tuturor. E drept, am citit cateva astfel de carti si le-am gasit fantastice, dar a citi despre Avon, compania pe care o reprezint si eu de atata timp, a fost o experienta de nedescris.

Acum 13 ani a intrat pe piata romaneasca o companie noua. Cu pasi timizi sau indrazneti, nu prea mai conteaza, Avon a venit printre noi si a crescut cat altele in decenii. Ceea ce vedem noi, din exterior, este o companie care vinde cosmetice, are reprezentanti peste tot – cam doi pe metru patrat, spunea un prieten – si nu poti sa nu te intrebi cum de mai apar si altii? Ei bine reprezentantii apar si dispar, merg inainte doar cei care inteleg Avon din toate punctele de vedere, cei care simt dragostea pe care o emana…

Am citit cu emotie fiecare testimonial in parte, in unele dintre ele m-am regasit, unele m-au emotionat pana la lacrimi, altele m-au facut sa imi doresc mai mult… de la mine, de la viata. Si asta pentru ca aceasta carte este tot ce nu ti-ai imaginat, vorbeste despre oameni. Sunt oameni care vorbesc despre oameni. Ca si reprezentant Avon am facut cunostinta (abia acum!) cu cei care se afla in fruntea acestei companii, care au crescut odata cu Avon si au creat un sistem de vanzari extraordinar. In fiecare luna ma minunez de produsele din brosura, de ofertele tentante (sunt cel mai bun client al meu) si niciodata nu m-am intrebat care a fost drumul pe care l-a strabatut Avon. Dar l-am aflat… un drum frumos, in care valorile companiei au fost si raman valorile respectate de fiecare angajat, de fiecare reprezentant sau lider: incredere, respect, integritate, credinta si modestie. Si in momentul in care drumul este tot mai infloritor, ce te poate duce mai aproape de oameni decat povestea ta scrisa cu drag, cu entuziasm, cu ochii in lacrimi si poate cu rasuflarea taiata?

Cartea dragostei Avon este povestea unei companii care a pus suflet in tot ce a realizat si asta pentru ca aceasta companie sunt de fapt oamenii. Oamenii din care e compusa i-au dat viata si ii dau viata zi de zi, de la cel mai de sus pana la cel mai de jos. Am regasit valorile Avon in fiecare declaratie de dragoste pe care Alice a pus-o pe hartie si m-au minunat. Foarte multe companii ar trebui sa plece putin urechea, sa studieze acest motor care functioneaza si se misca in fiecare an mai bine, mai puternic. Avon ofera prin cartea sa o lectie multor companii, multor asa-zisi manageri, dar si angajati. Atata timp cat esti respectat, cat te duci cu drag la serviciu si esti motivat sa faci ceea ce ai de facut, atunci vei face totul mai bine si din ce in ce mai bine.

Fie ca sunteti reprezentanti Avon, ca ati cumparat produse Avon macar o data in viata, fie ca aveti o companie mai mica sau mai mare, va recomand Cartea dragostei Avon. Este o adevarata lectie de business, o lectie absolut necesara. Si cum totul in aceasta carte a fost probat de-a lungul timpului, e cu atat mai credibila. Pe voi ceilalti, va invit sa descoperiti o alta poveste de dragoste, una fara sfarsit, o poveste in urma careia sa va priviti in oglinda si sa spuneti tare: orice e posibil!