Recenzie Despre dragoste si alti demoni scrisa de "andreeatoma"

Recenzie Despre dragoste si alti demoni scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Despre dragoste si alti demoni 23.1 lei *

Numele cartii: Despre dragoste si alti demoni
Autor (i): Gabriel Garcia Marquez
andreeatoma andreeatoma pe 2011-11-28 17:17:37 Rating:

Imi doream de mult sa-l citesc pe Marquez, dar pana acum m-iau fost inaccesibile cartile sale. Am reusit sa imprumut doua dintre acestea, una din ele fiind cea despre care va voi povesti acum. Pot spune ca povestea in sine nu m-a impresionat in mod deosebit, ma asteptam la ceva mai senzational, dupa cum debutase, mai mult mister, mai mult neobisnuit decat ceea ce am gasit. Si totusi, nu inseamna ca voi evita o alta carte de acelasi autor, dat fiind ca aceasta nu e una reprezentativa. Usurica si scrisa intr-un stil placut, se citeste foarte repede si are ceva dintr-un basm. Elementele fantastice, poate. Desi acest fantastic n-as putea spune ca m-a frapat. Unele personaje sunt grotesti, precum si unele scene.

O fata despre care se presupune ca ar fi posedata de demoni este inchisa intr-o manastire si acolo, intre ea si cel care este desemnat sa se ocupe de exorcizarea sa, se infiripa o poveste de dragoste vag conturata, dupa parerea mea. Aici m-as fi asteptat la mai mult. Dragostea invocata in titlu ocupa un loc prea putin important, iar demonii… n-as putea spune daca ei exista intr-adevar sau daca fetita isi bate joc de cei din jur intrand in acest rol, de posedata. Destul de ambiguu, as spune. Mi-a placut, dar nu pot spune de ce. Desi aveam asteptari mai mari, dezamagirea a fost infranta de ceva. Caci ma gandesc ca, daca as face un rezumat cap-coada, povestea ar suna destul de plictisitor. Si totusi, e placuta, e o lectura usor dulceaga. Merge de minune intre doua carti mai grele, ca o evadare din cotidian, in alte timpuri, in alta lume.