Recenzie Trezirea (jurnalele vampirilor 1) scrisa de "Bianca2b"

Recenzie Trezirea (jurnalele vampirilor 1) scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Numele cartii: Trezirea (jurnalele vampirilor 1)
Autor (i): L. J. Smith
Bianca2b Bianca2b pe 2011-07-27 19:32:28 Rating:

Desi am spus ca nu voi mai incepe o alta serie cu vamiri , nu m-am putut abtine si mi-am cumparat pachetul cu cele 4 volume din “Jurnalele Vampirilor”.Asa ca marti(4.1.2011) am fost la librarie si mi-am cumparat pachetul.Ce m-a determinat sa fac asta , a fost faptul ca o colega mi-a daruit volumul 5 din serie ,Intoarcere:Caderea Noptii.Apoi am vazut si serialul si m-am indragostit de serie.
Prima parte din serie (Trezirea ,Lupta,Furia,Reuniunea) a fost scrisa de L.J. Smith in 1991.Vazand ca seria are succes,autoarea a continuat seria cu Intoarcere,Caderea Noptii in 2009.Luna asta va aparea si volumul 2 din Intoarcerea.
In “Trezirea” , Elena Gilbert incearca sa treaca peste pierderea parintilor ei.Regina a tuturor balurilor,fata cu ocgi albastrii de nestemata si par blond, poate avea orice baiat la picioarele ei …inafara de Stefan Salvatore , elevul cel nou si misterios ,cel care mai tarziu va avea parte (pana la urma) de o frumoasa poveste de dragoste cu Elena.La inceput,Elena incearca din rasputeri sa-i atraga atenia lui Stefan,desi nu prea reusesti.
Elena si Damon ,fratele lui Stefan ,fac cunostinta intr-o circumstanta foarte ciudata.Elena facea pragatiri pentru Casa Bantuita(cititi si veti afla singuri singuri ce este) cu Bonnie si Meredith ,in sala de sport.Deodata,luminile se sting.Pietenele lui Elena se duc sa-l caute pe ingrijitor.Ramanand singura ,Elena aude zgomote ciudate ,ca niste soapte.In intuneric,apare Damon,imbracat tot in negru.El inceaca sa o constranga pe Elena sa il sarute , dar Elena fuge la timp de acolo.
Mai multe crime au loc in Fell’s Church .Din cauza cui ?-cititi si veti afla.
Cartea este foarte buna si captivanta .O recomand tuturor fanilor “Amurg” sau fanilor cartilor cu vampiri.

“Un triunghi amoros mortal strabate timpul, din Florenta sfarsitului de veac cincisprezece pana intr-un orasel american din zilele noastre – povestea iubirii adolescentine intre doi frati vampiri si frumoasa fata impartita intre dragostea lor.