Recenzie Iubirea secreta scrisa de "andreeatoma"

Recenzie Iubirea secreta scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Iubirea secreta 13.7 lei *
Iubirea secreta 16.03 lei *

Numele cartii: Iubirea secreta
Autor (i): Paola Calvetti
andreeatoma andreeatoma pe 2011-05-25 16:20:41 Rating:

Sa povestesc aceasta carte mi-ar fi greu, caci s-ar pierde esenta sa si nu as reusi sa va redau frumusetea ei...caci nu subiectul este punctul sau de atractie principal, ci modul in care este scrisa...o abundenta de metafore aproape poetica, toate starile sufletesti sunt zugravite cu o maiestrie rar intalnita, in cele mai felurite chipuri. Ai senzatia ca totul are delicatetea dantelei, fragilitatea cristalului si moliciunea catifelei. Autoarea scrie atat de frumos, incat te lasa fara cuvinte, pierzi firul povestirii vizualizand fiecare bucatica, fiecare stare descrisa, fiecare detaliu. O poveste ce impleteste reminescentele trecutului cu prezentul incarcat de stari nostalgice...o iubire ce a dainuit vreme de cateva decenii, chiar si in lipsa contactului dintre protagonistii sai...o iubire aproape imposibila, o iubire neimplinita si poate de aceea, cu atat mai fermecatoare...o iubire clandestina dezvaluita de femeia iubita, fiicei barbatului iubit, prilej cu care aceasta dezgroapa amintiri ascunse in adancul sufletului sau, readuse la viata de scrisorile pe care i le scrisese barbatului iubit si care acum, se intorsesera la ea pentru totdeauna...Intre cele doua se naste o legatura neobisnuita...fiecare din ele cauta in cealalta ramasite ale celui ce nu mai este printre cei vii. O poveste ce debordeaza de romantism in fiecare litera.