Recenzie Caractere atipice scrisa de "abookaffair"

Recenzie Caractere atipice scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Caractere atipice 33.93 lei *
Caractere atipice 37.7 lei *

Numele cartii: Caractere atipice
Autor (i): Tom Hanks
abookaffair abookaffair pe 2019-02-02 14:26:33 Rating:

Ignoranta de mine nu stia ca Tom Hanks scrie. Asa ca a trebuit sa indrept situatia ASAP. Cu multa neincredere in telentele lui scriitoricesti (adica, serios acum, esti actor talentat, regizor si producator de film, ai castigat doua premii Oscar, esti numarul doi in topul celor mai bine platiti actori din lume, te-am vazut si in videoclipul de la Carly Rae Jepsen, e imposibil sa stii si sa scrii ) am inceput sa citesc cartea. Si, oh boy, ca bine am facut. Caracterele atipice nu m-au dezamagit.

Dar sa trecem la carte. Este o colectie de povestiri, mai scurte sau mai lungi, cateva dintre ele avand aceleasi personaje, aflate in diverse ipostaze. Printre ele sunt strecurate, de fiecare date, masinile de scris. Stilul e unul simplu, pe alocuri ironic, pe alocuri trist. Fara cuvinte pompoase, actiunea se petrece cursiv, nu te face sa te pierzi in detalii. Imi place ca aceasta carte nu are pretentia sa fie scrisa de urmatorul Charles Dickens ( cumva am gasit o asemanare intre aceste doua stiluri) ci se vrea a fi o carte de debut ce se arunca in gura leilor cu tot ce are ea mai bun.

Incercarea de a face o analogie intre filmele in care a jucat si povestirile din carte a iesit asa: