Recenzie Cum sa opresti timpul scrisa de "alinasanda"

Recenzie Cum sa opresti timpul scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Cum sa opresti timpul 35.99 lei *
Cum sa opresti timpul 36 lei *
Cum sa opresti timpul 39.99 lei *

Numele cartii: Cum sa opresti timpul
Autor (i): Matt Haig
alinasanda alinasanda pe 2018-04-30 19:52:15 Rating:

M-a atras titlul inca de la început și am simțit că va fi o lectura cel puțin provocatoare. " Viața printre musculițele efemere" reprezintă pentru eroul principal modalitatea prin care își descopera vocația și scopul pentru care este atât de special. In ďesfășurarea acțiunii, timpurile se contopesc, prezentul devine laitmotiv pentru a invoca trecutul. Prezentul e sub semnul banalului pe când trecutul e înzestrat cu semnificații dintre cele mai diverse și asta pentru că atunci când " analizezi fenomenele istorice, există o perspectivă dublă". Cartea nu e înzestrată cu un suspans deosebit însă totuși are acel "je ne sais quoi" pentru care nu o poți lăsa din mână.
Silit să ia mai multe identități de frica devenirii unui subiect de analiză de laborator care îl va priva de viața personală, eroul este hăituit de-a lungul secolelor, prin timp și devine martorul istoriei politice și literare. Îl va cunoaște pe Shakespeare, Charlie Chaplin, va trăi ororile războaielor, toate acestea povestindu-le cu însuflețire elevilor săi din prezent. Ce privilegiați și ce onorați cu un astfel de profesor!! Intre toate acestea se conturează o frumoasă poveste de iubire ce va transcende veacurile.
La finalul cărții am rămas în gând cu un exercițiu de imaginație: cum am fi dacă am putea trăi secole la rând, având tinerețe fără bătrânețe??! Ne-am dezvolta multilateral, am învăța toate limbile pământului, am putea cânta la toate instrumentele muzicale, am călători mai mult, am putea epuiza iubirea? Sau ne-am comporta la fel, știind că banalul e același fie că durează o zi sau un secol??...