Recenzie Masca de argint (Magisterium, vol. 4) scrisa de "Patricia Lidia"

Recenzie Masca de argint (Magisterium, vol. 4) scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Masca de argint (Magisterium, vol. 4) 34.9 lei *

Numele cartii: Masca de argint (Magisterium, vol. 4)
Autor (i): Holly Black, Cassandra Clare
Patricia Lidia Patricia Lidia pe 2018-01-04 10:35:50 Rating:

Nu sunt mare fan serii de cărți, nu de alta, dar nu am răbdare să aștept să apară celelalte volume, sunt curioasă, caut spoilere și nu e deloc haios!

Masca de argint este o carte plină de suspans și acțiune și este imposibil de recenzat fără a dat detalii picante, care pot trece drept spoilere. Ce pot spune sigur este că, deși este volumul 4 din seria Magisterium, poate fi citită și independent și nu se pierd semnificațiile, nu ești confuz. Personajele sunt foarte bine conturate, individualizate, par extrem de reale – emoțiile, motivațiile și acțiunile îi umanizează, iar evenimentele și întâmplările sunt prezentate cinematografic, de ai impresia că te afli în mijlocul acțiunii. Sincer mă mir că seria nu a fost încă ecranizată.

Am asociat povestea cu romanul Frankenstein, însă tema este abordată dintr-o perspectivă mai puțin deprimantă. Dilemele personajelor legate de moarte, viață, haos și suflet se transformă în adevărate dezbateri filosofice interioare, frământări morale și etice. Pe scurt, Call este forțat de magii întunericului să continue experimentele lui Constantine – de a învia morții. Constantine dorea să fie Inamicul Morții, iar în încercările sale reușise doar să creeze Călăreții Haosului – un fel de zombie care acționează doar la comanda creatorilor lor. Planul său era să elimine moartea, chiar dacă asta însemna un nou război între magi. Iar Call reușește! Cu ce preț și care e deznodământul pe mine m-au pus pe gânduri.

O carte excelentă pentru pasionații de cărți Fantasy Fiction, o recomandare mai ales pentru copiii care nu sunt mari fani citit – îi va ține cu sufletul la gură de la început până la sfârșit și îi va convinge ușor să citească și celelalte cărți ale seriei!