Recenzie Veveriţa Șugu și Câinele Hapciu scrisa de "crissis95"

Recenzie Veveriţa Șugu și Câinele Hapciu scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Numele cartii: Veveriţa Șugu și Câinele Hapciu
Autor (i): Emilia Muller
crissis95 crissis95 pe 2017-09-29 07:46:37 Rating:

Este o poveste perfectă, unde copiii sunt învăţaţi valorile unei familii - “Până la urmă, indifferent de cât de diferiţi suntem, cu toţii avem ceva în comun - ne dorim să fim iubiţi şi apreciaţi de cei dragi”. Pe lângă nouă familie a lui Hapciu, prietenia strâns legată de Şugu ne învaţă să ne respectăm unii pe alţii, să fim prieteni buni şi să nu mintin de dragul de a cerşi atenţie având totodată riscul de a răni pe altul.
Povestea unui căţel abandonat, care îşi găseşte loc în familia vieţuitoarelor din pădure. Acestea se adună în fiecare sâmbătă la rădăcina Rurului, unde Şugu îşi pregăteşte mereu un nou număr de comedie. Singurele animale care nu mai sunt invitate sunt lupii, dând dovadă de o creştere foarte proastă - comparaţie şi lecţie perfectă pentru copii: nu te aproprii niciodată de oameni răi şi mai bine îi eviţi.
Este scrisă pe înţelesul copiilor (dar recomand lectură la orice vârstă, la o adică cu toţii suntem nişte copii în adâncul nostru), scrisul este mare - ceea ce face cărticică şi mai uşor de citit, dar lucrul ce mi-a plăcut cel mai mult au fost desenele presărate ici colo - mi-au plăcut în mod special pentru simplu fapt că nu sunt “pompoase” ci, sunt simple şi făcute din suflet.
E plăcut să te simţi din nou copil citind astefel de poveşti. Recomand cu drag oricui această poveste şi mă bucur că am avut ocazia să o citesc!