Recenzie Povestea ta a început demult. Cum să vindeci traumele familiale moștenite scrisa de "cornelia.popa"

Recenzie Povestea ta a început demult. Cum să vindeci traumele familiale moștenite scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Povestea ta a început demult. Cum să vindeci traumele familiale moștenite 28 lei *
Povestea ta a început demult. Cum să vindeci traumele familiale moștenite 29.75 lei *

Numele cartii: Povestea ta a început demult. Cum să vindeci traumele familiale moștenite
Autor (i): Mark Wolynn
cornelia.popa cornelia.popa pe 2017-08-11 08:56:22 Rating:

Ți s-a întâmplat vreodată să ai impresia că parcă altcineva trăiește în locul tău? Să simți că parcă tot ce se petrece nu e viața ta? Am trecut și eu prin asta. Cândva aveam impresia că las gândurile să mă poarte prea departe și am imaginația bogată, acum îmi dau seama că sentimentele mele erau reale. Altcineva trăia în locul meu, Mark Wolynn mi-a confirmat asta.

Unele frici și trăiri ne copleșesc mai mult decât ar trebui. Tindem să amplificăm și agravăm unele situații fără să fie cazul. Oare de ce? Psihologul Mark Wolynn ne explică de ce avem aceste sentimente și, cel mai important, cum să le facem față pentru a ne putea trăi viața în armonie. Se știe faptul că putem moșteni diferite comportamente de la părinții noștri sau alte rude apropiate, însă mai puțin se știe că le putem moșteni și fricile, trăirile și gândurile.

Deținem o așa zisă memorie celulară ce transmite sentimente chiar și până la a treia sau a patra generație. Impresionant, nu? Așa că dacă nu știi de ce ai o anumită teamă sau de ce depresia își face loc în viața ta deși nu ai motive, e posibil ca acestea să-ți fi fost transmise de la o rudă. Încearcă să afli trecutul și să descoși anumite momente din viața familiei tale. Nu te limita doar la părinți, ci îndrăznește să analizezi și viața bunicilor, străbunicilor, chiar și mătușilor, unchilor. E foarte posibil să ai o surpriză. Eu am avut.

Cartea nu e doar teorie, are și multe exemple ce te vor ajuta să înțelegi cum funcționează memoria celulară și totodată vine și cu un pachet de exerciții practice pentru a-ți rezolva propriile probleme. Vei fi uluit cât de multe vei afla despre tine și despre cei din jur. Vei ajunge să percepi altfel ceea ce ți se întâmplă și să știi cum să separi trăirile și sentimentele tale de cele ale familiei tale. Da, vei reuși să-ți trăiești prezentul fără să te mai împiedici în trecut. Nu va fi ușor, desigur, însă odată ce vei afla de unde a pornit totul, vei putea face față.

Recomand cartea tuturor celor care simt că ceva nu se întâmplă cum trebuie în viața lor, că anumite sentimente și trăiri nu își au rostul. Pe mine m-a ajutat extrem de mult. Sufletul mi-e mai ușor. Tare mi-aș fi dorit să o fi citit mai devreme.