Recenzie Toata lumea pierde scrisa de "cornelia.popa"

Recenzie Toata lumea pierde scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Toata lumea pierde 8.99 lei *

Numele cartii: Toata lumea pierde
Autor (i): Jane Asher
cornelia.popa cornelia.popa pe 2015-10-06 10:42:03 Rating:

E vorba despre aparenţele înşelătoare. Nimic nu e ceea ce pare, orice are o latură ascunsă pe care nu toţi o pot desluşi. E vorba despre încredere, uneori ne încredem în cine nu trebuie şi ajungem să fim răniţi.

Cartea începe cu o familie obişnuită, cu mese luate împreună, cu glumele şi replicile comune ale membrilor familiei, cu relaţiile normale dintre aceştia: mama (Judy) care se preocupă pentru toţi şi toate, tatăl (Charlie) care ajută uneori la pregătirea mesei şi cumpărarea celor necesare, copiii care ba se ceartă, ba se împacă, însă nu duc grija zilei de mâine.

Totul părea să decurgă normal până când în viaţa acestora a apărut Stacey, o vânzătoare de la un supermarket din apropiere. Nu a fost ceva planificat, însa aceasta a reuşit să-i atragă atenţia lui Charlie, stârnindu-i empatia. Stacey, deşi prin rolul ei de casieriţă ar fi trebuit să fie destul de comunicativă şi amabilă cu clienţii, mereu era rece şi indiferentă cu ei, acest lucru datorându-se problemelor ei de greutate. Ea se confrunta cu obezitatea de ceva timp, feluritele diete şi tratamente nefăcându-şi efectul.

La început din curiozitate, Charlie, care de meserie era avocat, încearcă să o cunoască pe Stacey, să-şi poată da seama cu ce se confruntă. Încetul cu încetul, din milă acesta îşi face o obsesie pentru casieriţă şi încearcă prin diferite moduri să o ajute. Fie printr-un zâmbet, fie printr-o sclipire a privirii, el încearcă să-i ridice moralul şi să se apropie de ea într-un mod cât mai blând şi inocent, însă în acelaşi timp începând să-şi neglijeze din ce în ce mai mult familia şi ajungând să se îndrăgostească de fată.

În cele din urmă, Charlie îşi părăseşte soţia şi copiii pentru a fi aproape de Stacey, oferindu-i sprijinul necondiţionat, însă aceasta nu apreciază bunătatea lui şi chiar profită, bătându-şi joc de sentimentele lui într-un mod surprinzător. Stacey îl foloseşte pentru a-şi putea face operaţia mult visată de micşorare a stomacului şi astfel ajungând la o greutate normală, ca mai apoi să-l trădeze, înşelându-l, fără să-i pese de suferinţa lui.

Ajungând falit şi cerşind la un colţ de stradă, Charlie îşi regretă amarnic fapta. Judy, soţia acestuia, ce a continuat să-l iubească chiar dacă i-a provocat atâtea lacrimi, îl primeşte din nou în familie şi îl ajută să îşi revină după şoc, oferindu-i sprijinul şi iubirea ei.

“Am privit înapoi spre drumul pe care venisem şi-am respirat adânc, încercând să mă calmez suficient cât să merg mai departe.”

O poveste plină de detalii ce cu greu te lasă să-ţi dai seama ce urmează să se întâmple…

O poveste în care fiecare personaj a pierdut câte ceva: Judy şi-a pierdut soţul şi echilibrul interior, copiii tatăl, familia armonia şi liniştea, Charlie încrederea în oameni şi Stacey demnitatea… numai cititorul poate câştiga o învăţătură din toată această întâmplare!