Recenzie Lasă totul în ordine scrisa de "Patricia Lidia"

Recenzie Lasă totul în ordine scrisa de Propune aceasta cartePentru a propune cartea trebuie sa te autentifici. Acum citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Vreau sa citesc aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici. Am citit aceasta cartePentru a salva cartea trebuie sa te autentifici.
Lasă totul în ordine 17.5 lei *
Lasă totul în ordine 28 lei *

Numele cartii: Lasă totul în ordine
Autor (i): Margareta Magnusson
Patricia Lidia Patricia Lidia pe 2021-05-25 14:21:44 Rating:

Această carte este „scrisă” de o femeie în vârstă, dar pare mai mult ca și cum cineva i-ar fi pus întrebări, ea a răspuns, uneori puțin ironică, și povestind mult din viața ei. Titlul cărții sugerează însă, prin adăugarea cuvântului „artă”, că primim instrucțiuni despre cum să lăsăm totul în ordine în urma noastră. Nu este cazul. Pot rezuma cartea într-o singură frază: scapă de tot ce nu vrei ca alții să știe că ai avut înainte de a muri! Cuvântul cheie este „a da drumul”, dar cu seninătate și zâmbetul pe buze.

Curățenia înainte de moarte este ca o plimbare pe șoseaua amintirilor, nu este vorba doar de minimalism. De asemenea, nu este doar ceva pentru persoanele aflate la bătrânețe, se poate face la orice vârstă. O actfel de acțiune oferă permisiunea de a păstra ceea ce este prețios și de a transmite amintiri celor dragi și se finalizează prin a te simți mult mai ușor, îndepărtând dezordine din viața ta și astfel nedevenind o povară pentru familie după ce ai plecat.

Ce face ca acest volum subțire, dar eficient al lui Magnusson să fie diferit de celelalte cărți de „organizare”? Cartea e scrisă cu umor și modestie și din perspectiva că într-o zi fiecare dintre noi va pleca de pe acest pământ, invitând pe toată lumea să îmbrățișeze minimalismul sau înțelepciunea de a trăi cu adevărat cu ceea ce este necesar. Și cine vrea să fie amintit de familie și prieteni ca un colecționar de gunoaie? Sau ca cineva care locuia într-o casă unde echipa de filmare a emisiunii Hoarders//Colecționarii se află chiar la fereastră?

Pe scurt, cartea nu este o mare capodoperă, un ghid practic, pas cu pas, de reorganizare a casei și vieții pentru a le facilita munca celor dragi la finalul vieții. Dar este o cărticică drăguță, presărată cu anecdote, de unde poți rupe câteva idei simpatice, ușor de pus în practică.